UX audit - inBalance Webdesign

UX audit

Meglévő weboldalad, webshopod, oktatási felületed, applikációd részletes elemzése, problémák és azok okainak feltárása, kategorizálása. Megoldási javaslatok és a további teendők ismertetése.

Mikor ajánlom?

Neked való a UX audit, ha

  • Ha a jelenlegi weboldalad vagy applikációd nem hozza a kívánt eredményeket és nem az eredeti céloknak megfelelően működik.
  • Észleltél olyan kihívást a digitális terméked használata során, ami téged vagy a felhasználóidat akadályoz.
  • Van olyan terület, ahol szívesen látnál fejlődést, de nem tudod, hogyan érd el.
  • Új funkciót vezettek be és szeretnéd tudni, hogyan lehet azt a leghatékonyabban beépíteni a már kialakított rendszerbe.

Többet szeretnél tudni?

Gyakori kérdések

Szükséges előleget fizetnem?

Igen. Minden esetben az egyeztetéseket követően a projekt díjának 50%-áról állítok ki előlegszámlát. A fennmaradó összeg kifizetésére pedig a projekt méretétől függően egy vagy két részletben kerül sor, az egyes tervezési szakaszok lezárásakor.

Azonnal tudod kezdeni a munkát?

Ez függ a projekt összetettségétől is, azonban általánosságban elmondható, hogy 1-2 hónap múlvára szoktam tudni az új projekteket beütemezni.

Nekem, mint ügyfél is van teendőm a folyamat során?

Természetesen van! A Te feladatod, hogy biztosítsd a szöveges és képi tartalmakat (szakembert természetesen tudok ajánlani). Emellett fontos szereped van abban, hogy folyamatos visszajelzéseket adj az egyes fázisok során, hogy minél hatékonyabban haladhassunk.

Az ajánlatkérés jár bármilyen kötelezettséggel?

Nem. Az ajánlat semmilyen módon nem kötelez téged. : )

Fejlesztést is vállalsz?

A fejlesztésben én nem tudok számodra segítséget nyújtani, de szakembereket tudok számodra ajánlani. Fordulj hozzám bizalommal. :)

Mennyibe kerül az audit?

Minden audit esetében egyedi ajánlatot adok, attól függően, hogy milyen digitális termékről (weboldal, webshop, applikáció, oktatási felület) van szó.

Milyen dokumentumok kerülnek átadásra az audit végén?

PDF formátumban átadom az összegyűjtött észrevételeket és javaslatokat, valamint táblázat formájában, könnyen áttekinthető formában továbbítom pontokba szedve a fellelt hibákat/problémákat és azok besorolását (hiba kategóriája, súlyosságának szintje).

Hogyan zajlik a kommunikáció a projekt során?

A projekt során több egyeztető meetingre is sor kerül Teams vagy Google Meets segítségével. Emellett az ügyfeleimmel egy a Notion-ben kialakított “ügyfél portál” segítségével kommunikálok, aminek többek között része egy a projektet összegző Design Brief, a meetingeket összefoglaló jegyzetek, az ütemterv, a projektben részvevők listája és egy közös “To Do” lista.

Hogyan garantálod, hogy a design megfeleljen a felhasználói igényeknek?

A design kialakítását egy mélyreható kutatás előzi meg, amely során megismerem a célközönséged igényeit, motivációit, félelmeit, céljait. Ezeket az információkat felhasználói interjúkkal, kérdőívekkel, a statisztikai adatok és a piac elemzésével valamint egyéb módszerekkel gyűjtöm össze. Ez az alapos kutatás teszi lehetővé, hogy a célközönséged számára ideális felületet tervezzem meg.

Kötelező minden javaslatot beépíteni?

Nem. A javaslataim csupán javaslatok, amelyekkel az előzetesen kitűzött célok elérhetők. Azonban egyetlen javaslat megvalósítása sem kötelező, ez a döntés a vállalkozás kezében van.

Tudsz segíteni, ha később a javaslataidat szeretnénk megvalósítani?

Természetesen igen! Az auditot követően igény esetén UX/UI tervezéssel tudom támogatni a megvalósítási folyamatot. Amennyiben szükséges fejlesztőt is tudok ajánlani.

Ingyenes UX tippek vállalkozásoknak?!

Vágysz arra, hogy vállalkozásod digitális termékei kiemelkedően sikeresek legyenek? Légy egy támogató közösség tagja és ismerd meg a UX/UI designban rejlő végtelen lehetőségeket!

©2023 - Viandt-Oláh Evelyn EV - inBalance Webdesign - Minden jog fenntartva!