Design audit - inBalance Webdesign

Design audit

Weboldalad vagy applikációd nem hozza a várt eredményeket? Az audit során mélyrehatóan elemzem digitális termékedet, hogy feltárjam a felhasználói élmény akadályait és azok okait. Nem csak a problémákat azonosítom, hanem törekszem azok hátterét is megérteni.

Mikor ajánlom?

Neked való a design audit, ha

  • úgy érzed, hogy digitális terméked nem teljesíti a hozzá fűzött reményeket,
  • új funkciókat vezettél be és szeretnéd tudni, hogyan illeszkednek azok a meglévő rendszerbe,
  • a sok látogató ellenére is alacsony a konverzió
  • a fő szolgáltatásod helyett csak a kisebbeket tudod értékesíteni

Segítek azonosítani a fejlődési lehetőségeket és útmutatást nyújtok a hatékony beépítéshez.

Többet szeretnél tudni?

Gyakori kérdések

Szükséges előleget fizetnem?

Igen. Minden esetben az egyeztetéseket követően a projekt díjának 50%-áról állítok ki előlegszámlát. A fennmaradó összeg kifizetésére pedig a projekt méretétől függően egy vagy két részletben kerül sor, az egyes tervezési szakaszok lezárásakor.

Azonnal tudod kezdeni a munkát?

Ez függ a projekt összetettségétől is, azonban általánosságban elmondható, hogy 1-2 hónap múlvára szoktam tudni az új projekteket beütemezni.

Nekem, mint ügyfél is van teendőm a folyamat során?

Természetesen van! A Te feladatod, hogy biztosítsd a szöveges és képi tartalmakat (szakembert természetesen tudok ajánlani). Emellett fontos szereped van abban, hogy folyamatos visszajelzéseket adj az egyes fázisok során, hogy minél hatékonyabban haladhassunk.

Az ajánlatkérés jár bármilyen kötelezettséggel?

Nem. Az ajánlat semmilyen módon nem kötelez téged. : )

Fejlesztést is vállalsz?

A fejlesztésben én nem tudok számodra segítséget nyújtani, de szakembereket tudok számodra ajánlani. Fordulj hozzám bizalommal. :)

Mennyibe kerül az audit?

Minden audit esetében egyedi ajánlatot adok, attól függően, hogy milyen digitális termékről (weboldal, webshop, applikáció, oktatási felület) van szó.

Milyen dokumentumok kerülnek átadásra az audit végén?

PDF formátumban átadom az összegyűjtött észrevételeket és javaslatokat, valamint táblázat formájában, könnyen áttekinthető formában továbbítom pontokba szedve a fellelt hibákat/problémákat és azok besorolását (hiba kategóriája, súlyosságának szintje).

Hogyan zajlik a kommunikáció a projekt során?

A projekt során több egyeztető meetingre is sor kerül Teams vagy Google Meets segítségével. Emellett az ügyfeleimmel egy a Notion-ben kialakított “ügyfél portál” segítségével kommunikálok, aminek többek között része egy a projektet összegző Design Brief, a meetingeket összefoglaló jegyzetek, az ütemterv, a projektben részvevők listája és egy közös “To Do” lista.

Hogyan garantálod, hogy a design megfeleljen a felhasználói igényeknek?

A design kialakítását egy mélyreható kutatás előzi meg, amely során megismerem a célközönséged igényeit, motivációit, félelmeit, céljait. Ezeket az információkat felhasználói interjúkkal, kérdőívekkel, a statisztikai adatok és a piac elemzésével valamint egyéb módszerekkel gyűjtöm össze. Ez az alapos kutatás teszi lehetővé, hogy a célközönséged számára ideális felületet tervezzem meg.

Kötelező minden javaslatot beépíteni?

Nem. A javaslataim csupán javaslatok, amelyekkel az előzetesen kitűzött célok elérhetők. Azonban egyetlen javaslat megvalósítása sem kötelező, ez a döntés a vállalkozás kezében van.

Tudsz segíteni, ha később a javaslataidat szeretnénk megvalósítani?

Természetesen igen! Az auditot követően igény esetén UX/UI tervezéssel tudom támogatni a megvalósítási folyamatot. Amennyiben szükséges fejlesztőt is tudok ajánlani.

Ingyenes UX tippek vállalkozásoknak?!

Vágysz arra, hogy vállalkozásod digitális termékei kiemelkedően sikeresek legyenek? Légy egy támogató közösség tagja és ismerd meg a UX/UI designban rejlő végtelen lehetőségeket!

©2023 - Viandt-Oláh Evelyn EV - inBalance Webdesign - Minden jog fenntartva!