Miért tekints a weboldalra befektetésként?

A weboldalra sokan úgy gondolnak, mint egy megoldandó probléma, ami csak viszi a pénzt. Ha viszont jobban is belegondolunk, hogy mi mindent nyerünk általa, akkor nem kérdés, hogy megéri áldozni rá.

Persze vannak „csináld magad” megoldások is, ami lényegében azt jelenti, hogy te magad dobsz össze valamit. A semminél még ez is jobb, gondolhatod, de ha márkát építesz és a munkáddal a minőséget képviseled, akkor egyszerűen nem engedheted meg magadnak, hogy ne egy jól felépített, arculatodhoz illő weboldalad legyen.

Úgy gondolom, hogy ez egy fontos téma, amiről nem lehet eleget beszélni, úgyhogy most erről hozok néhány fontos gondolatot, tapasztalatot.

Miért van szükséged weboldalra?

Mivel ma már szinte mindenki vásárol online formában, így saját magaddal szúrsz ki, ha erre nem adsz lehetőséget. Nyilván megoldható, hogy például Instagram-on vagy a Facebook-on vegyék fel veled a kapcsolatot, de azt tudnod kell, hogy sokan rákeresnek a honlapodra is.

Ennek két oka van:

  • meg akarnak bizonyosodni arról, hogy bízhatnak-e benned
  • szeretnének gyorsan információhoz jutni, ugyanis nincs idejük arra, hogy az Insta profilodon keresgéljék ki például az árakat vagy, hogy mi a rendelés menete, mik a szállítás feltételei stb.

A te életed is egyszerűbbé válik, ha van egy olyan felület, ahol minden fontos infót egy helyen megkapnak az érdeklődők. Akár a vásárlási folyamatot és a számlázást is automatikussá tudod tenni rajta, amivel sok időt megspórolhatsz.

Mi a baj a saját készítésű honlappal?

Ha weboldalt szeretnél, akkor egy minimális hozzáértéssel nagyjából 20 perc alatt létre tudsz hozni egyet. A kérdés csak az, hogy elégedett leszel-e a végeredménnyel a minőség, a dizájn és a konverzió tekintetében egyaránt.

Tény, hogy sok szép sablon közül választhatsz, de ezek közül a legtöbbet szerkeszteni kell, amihez szintén kell némi tudás. Ha át is tudod alakítani, lehet, hogy bizonyos beállításokra nincs lehetőség. Ráadásul a sablonokat mások is használhatják, így nem lehetsz teljesen biztos benne, hogy egyedi-e a honlapod.

A másik probléma, hogy a tapasztalatok szerint egy DIY weboldal később nem hozza a várt eredményeket. Nem lesz akkora látogatottsága és a feliratkozók, vásárlók száma sem éri el a célként kitűzött mennyiséget.

Kérj árajánlatot, hogy tudd mennyibe kerül!

Ahhoz, hogy a honlapod kinézetben passzoljon a céged arculatához, hogy kellőképpen strukturált és logikus felépítésű legyen, hogy technikailag is jól működjön, plusz még Google-barát is legyen és még „teljesítsen” is, sok-sok munka kell. Nem véletlen, hogy a weboldal készítés egy külön szakterület.

Ha tehát minőségi végeredményt szeretnél, akkor ne félj több pénzt áldozni rá, cserébe egy olyan weboldalt kapsz, ami

  • szépen építi a márkádat
  • támogat a bizalomépítésben
  • megfelelően pozícionál a piacon
  • megkülönböztet a versenytársaktól
  • támogatja az értékesítési folyamataidat
  • nagyobb vásárlóerőt generál számodra
  • hozza a várt konverziót

A weboldalra tekints inkább befektetésként, hiszen a hozzáadott értékeken túl számokban is mérhető eredményeket hoz. Ha kíváncsi vagy, hogy pontosan mennyibe is kerülne a honlapod, akkor írd meg nekem, hogy mi az elképzelésed, én pedig adok neked rá egy árajánlatot.

©2022 - Oláh Evelyn EV - inBalance Webdesign - Minden jog fenntartva!